EGY GYERMEK KÉRDÉSEI

 

 Egyszer egy gyermek megszületni készült, és így szólt az Istenhez: -Azt beszélik holnap leküldesz a Földre, de hogyan fogok ott élni. hisz kicsi és védtelen vagyok? Isten azt válaszolta: -A sok angyal közül kiválasztottam neked egyet, aki várni fog téged és vigyázni fog rád. -De itt a Mennyországban nem csinálok mást, csak énekelek és mosolygok. Erre van szükségem, hogy boldog lehessek-mondta a gyermek. Isten így felelt: -Az angyalod mindennap fog énekelni neked. Érezni fogod a szeretetét és boldog leszel. -És hogyan fogom megérteni az embereket, ha nem értem a nyelvüket? -kérdezte a gyermek. -Az könnyű! Az angyalod meg fogja tanítani a legszebb és legédesebb szavakat, amiket valaha is hallani fogsz és az angyalod türelemmel és gondossággal meg fog tanítani beszélni. -válaszolta az Isten. A gyermek felnézett Istenre és így szólt. -És mit fogok tenni ha veled akarok beszélni? Isten rámosolygott a kisdedre és azt mondta. -Az angyalod össze fogja tenni a kezeidet és megtanít imádkozni. A gyermek kissé szomorúan folytatta: -Úgy hallottam, hogy a Földön rossz emberek is vannak. Ki fog engem megvédeni tőlük? Az Isten megölelte a gyermeket és azt válaszolta: -Az angyalod óvni fog téged akkor is, ha az élete kockáztatásával jár. A gyermek elszontyolodva nézett maga elé és így szólt: -De mindig bánatos leszek, mert nem láthatlak téged. Isten megint megölelte a gyermeket: -Az angyalod mindig beszélni fog neked rólam és meg fogja mutatni, hogyan juthatsz vissza hozzám, habár én mindig melletted leszek. Ekkor, bár nagy békesség volt a Mennyben, már hallani lehetett a földi hangokat. A gyermek sietve kérdezte : -Istenem, ha most mennem kell, kérlek áruld el az angyalom nevét! És akkor Isten így válaszolt: -Az angyalod neve nem fontos. Egyszerűen így fogod hívni: ÉDESANYA!

 

Anya vagyok! Hogy mit dolgozom? Anya vagyok, ez azt jelenti, hogy ébresztőóra, tanító néni, takarító, tudakozó, pincérnő, orvos, gyermekfelügyelő, ápoló, tiszt, fotós, tanácsadó, sofőr, diák, személyi asszisztens, könyvelő, ATM stb... Én soha nem vagyok szabadságon, csak papíron, nincsenek szabad napjaim. Soha nem vagyok fizetett betegállományban, dolgozom éjjel-nappal, ügyeletes vagyok egész nap, életem végéig!