A sors gondoskodik róla, hogy ki lépjen az életedbe, te pedig eldöntheted, hogy ki maradjon..




Ha az életben boldog akarsz lenni, tanulj meg egy embert hibáival szeretni!
 


Nem tudok úgy élni, hogy mindenkinek jó legyen, így hát úgy élek, hogy nekem legyen jó!

 
 
Minden álmodért harcolnod kell, hiszen ki tudja: lehet, hogy amelyiket elengeded, éppen az tenne teljessé!



Nem vagyok naiv, csak mert van, akinek hiszek. Nem vagyok beképzelt, csak tudom az értékeim! Nem vagyok önző, csak elvárom, hogy azt kapjam, amit adok. Nem vagyok gyáva, csak mert kerülöm a fölösleges összetűzéseket. Kinőttem abból, hogy bárkiért és főleg bárkivel harcoljak.:-) Nem vagyok szívtelen, amiért nem tudok sok mindenkit úgy szeretni, ahogy azt elvárnák tőlem. Nem vagyok kétszínű, csak odamondom az IGAZSÁGOT!!! Nem vagyok érzelgős, de meg tudok hatódni .. Szeretem, ha szeretnek, és viszonozom is, de csak ANNAK, AKI MEGÉRDEMLI!!!